طراحی سایت های ورزشی در کرج
طراحی وبسایت حرفه ای در عظیمیه کرج
طراحی سایت های ورزشی در کرج
نوشته شده توسط در ساعت 9:49

طراحی سایت ورزشی با کاربری های مختلف

طراحی سایت ورزشی یکی از بخش های خدمات طراحی سایت در طراحان وب است که خود با توجه به نوع کاربری به انواع مختلفی تقسیم می شود.

در این مقاله بطور کامل انواع یک نوع وب سایت ها را معرفی خواهیم کرد و سبک طراحی برای هر نوع از طراحی سایت ورزشی را با شما مطرح می کنیم تا با بررسی دقیق نوع دلخواه خود را برگزینید.

شرکت طراحان وب با بیش از 7 سال سابقه در امر طراحی وب سایت یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در کرج بوده و مفتخر است که توانسته خدمات خود را بدون هیچ محدودیت مکانی به کسب و کار های سراسر کشور ارائه کند.

طراحی سایت ورزشی چه انواعی را شامل می شود؟

در زیر انواع خدمات طراحی سایت ورزشی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد تا در ادامه بطور کامل در خصوص هرکدام صحبت کنیم:

  • طراحی سایت ورزشی خبری
  • طراحی سایت ورزشی فروشگاهی
  • طراحی سایت ورزشی شخصی
  • طراحی سایت ورزشی آموزشگاهی

بطور کلی وب سایت های ورزشی به این 4 نوع تقسیم می شوند که طراحی هر یک از آن ها شامل شرایط و ویژگی های خاصی می باشد.

طراحی وبسایتورزشی خبری (مجله خبری)

طراحی سایت ورزشی خبری به وب سایت هایی مثلورزش 3گفته می شود که به عنوان پر بازدید ترین سایت ایرانی معرف حضور همگان می باشد.

ویژگی این نوع وب سایت ها انتشار اخبار و تازه های دنیای ورزش است که بر اساس هر رشته ورزشی می تواند طراحی و اجرا شود.

معمولا در طراحی این نوع وب سایت ها یک صفحه اصلی بسیار ساده با کاربری محتوا محور ساخته می شود که چکیده ای از کل محتوا و خبر های سایت در آن به کاربر نشان داده می شود.

امکاناتی همچون نتیجه آنلاین مسابقات، جدول امتیاز دهی، بیوگرافی مربیان و بازیکنان، آرشیو مطالب ویدیویی و تقویم مسابقات هم می تواند تکمیل کننده یک وب سایت ورزشی خبری مناسب باشد.

طراحی سایت ورزشی فروشگاهی

طراحی سایت ورزش فروشگاهی هم نوعی دیگر از انواع طراحی سایت ورزش است. یکی از سایت هایی که در این حوزه از نظر ظاهری و طراحی مناسب به نظر می رسد، سایتکلاب ورزشاست.

این نوع سایت ها در واقع فروشگاه اینترنتی هستند که موضوع محصولات آن ها ورزش است. در این نوع سایت ها مطابق تمامی سایت های فروشگاهی قسمت هایی تحت عنوان محصولات ویژه، آخرین محصولات، آفر ها و … دارند.

امکاناتی همچون فرم ثبت نام، ارائه آفر های ویژه به افراد ثبت نام شده، ایجاد شرایط همکاری در فروش، ارائه کد معرف برای افراد عضو شده و … هم می تواند با توجه به رویکرد مجموعه ای که اقدام طراحی این نوع سایت ورزشی می کند، در سایت ایجاد شود.

طراحی سایت ورزشی شخصی

افراد و اشخاص مهم ورزشی به منظور ارائه رزومه و معرفی خود می توانند اقدام به طراحی یک سایت شخصی برای خود کنند. معمولا در این نوع سایت های ورزشی شخصی، می توان بخش هایی تحت عنوان درباره، رزومه، توانایی ها، تحصیلات و غیره ایجاد کرد تا افراد مختلف از طریق آن بتوانند افراد مختلف را بشناسند.

طراحی سایت ورزشی آموزشگاهی

طراحی سایت ورزشی آموزشگاهی می تواند انتخابی مناسب برای مدارس فوتبال و باشگاه ها باشد. در این نوع وب سایت ها بخش هایی به عنوان آکادمی ایجاد می شود تا مدیر وب سایت بتواند از طریق آن مطالب آموزشی و اطلاعات را به کاربران خود انتقال دهد.

علاوه بر خبر سازی و ارائه مطالب آموزشی در این نوع وب سایت ها، می توان استراتژی جهت گرفتن بازدید و معرفی باشگاه به افراد مختلف را هم در نظر گرفت.

از طریق سئو و بهینه سازی سایت ورزشی آموزشگاهی می توان شرایط ثبت نام در مجموعه را برای علاقه مندان فراهم نمود تا علاوه بر بحث آموزشی، شرایط درآمد زایی و تبلیغاتی هم برای مجموعه های ورزشی فراهم شود.

طراحی وبسایت در کرجبرای ورزشکاران، مجل ورزشی، باشگاه ها و مراکز ورزشی

ما همیشه در صدد این بودیم که بهترین خدمات را در زمینه ساخت پایگاه های اینترنتی برای کسب وکارهای مختلف داشته باشیم. در این میان سایت های ورزشکاران، باشگاه ها و مراکز ورزشی یکی از مهمترین پایگاه های اینترنتی هستند که با ترویج و بهتر کردن آنها می توان علاقه مندان و جوانان بیشتری را برای شرکت در دوره های ورزشی و قهرمانی سوق داد. ما در شرکت طراحی سایت طراحان وب کرج می کوشیم با ارائه بهترین راهکارهای طراحی و توسعه سایت به این امر نایل آییم.

اگر قصد استعلام سایت ورزشی خود را دارید با ما تماس بگیرد و از مشاوره کارشناسان ما در زمینه ساخت یک سایت ورزشی مناسب استفاده نمایید. ما در تمامی 24 ساعت روز در خدمت شماییم تا با ارائه خدمات مناسب در طمینه طراحی و راه اندازی انواع سایت مخصوصا سایت های مختص به ورزش، بهترین عملکرد را برای مشتریان بدست آوریم و رضایت آنها را برای انجام کار داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طراحی , سایت , وبسایت , ورزش,